2015. augusztus 13., csütörtök

Filmkritika #3 - Minyonok

                   Sziasztok! Végre én is megnéztem ezt a filmet, ami az egész világot meghódította.

" A Minyonok története az idők kezdetétől ered. A minyonok sárga egysejtű organizmusként kezdték, és fejlődtek a korokon át, és mindig a leggrúsabb gazdákat szolgálták. Mivel ezeket a gazdákat - a T-Rextől Napóleonig - folytonosan elveszítették, a minyonoknak most nincs kit szolgálniuk, és mély depresszióba zuhantak.
Ám egy Kevin nevű minyonnak van egy terve, és Stuarttal, a lázadó tinédzserrel és az imádnivaló kis Bobbal karöltve nekivágnak a világnak, hogy megkeressék azt az új gonosz főnököt, akit a fajtájuk követhet. A trió izgalmas utazásba kezd, amely végül elvezet a következő lehetséges gazdájukhoz, a Bíbor Túlölőhöz, a világ első női szupergonoszához. A jeges Antarktiszról a 60-as évek New Yorkjába utaznak, majd Londonban kötnek ki, ahol az eddigi legnagyobb kihívásukkal kell szembenézniük: meg kell menteniük a minyon fajt? a kipusztulástól. "













Nekem nem került be a kedvencek közé, mert eleve se szeretem az animációkat. Gondolom ez nem a film hibája, mert hát az emberek 97%-a imádja..
A felénél már nem nagyon tudtam figyelni (ez részben a barátnőim hibája is lehet, de nem mindegy), tehát csak az 50%-át értettem...
Személy szerint nekem a kedvencem Kevin volt. A minyonok cukik, de lassan megszálják a földet, mert mindenhol ott vannak. De hát, végülis, majdnem mindenki imádja őket.









Szerintem ez a Scarlett túl sokat szerepelt. Sokszor ő volt a középpontban.Na, őt nagyon utálom.





A film előzetese
                   Remélem most nem vagytok mérgesek rám, de nekem tényleg nem jött annyira be. Igazából meg se akartam ma nézni, de a barátnőim rávettek. Szóval, ha szeretnétek még filmkritikát, akkor azt írjátok meg, előre is nagyon köszönöm! Ölel benneteket, Kyra N. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése