2015. augusztus 9., vasárnap

Bemutatkozás - Kyra N.

Sziasztok, a nevem Kyra N.,nem olyan rég óta vezetek egy könyv- és filmvéleményező blogot, ha érdekel, akkor itt a zárójelbe a link. (katt ide). Már egy éve vagyok directioner, ez az 5 fiú (vagyis márcsak 4) mostmár teljesen az életem része.







Szabadidőmbe olvasok (igen, én is könyvmoly vagyok), elég sok kedvenc könyvem van, de ezeket most nem sorolnám fel. Általában 1 hétig olvasok egy könyvet, de sajnos elég nehezen találok olvasnivalót, mert kicsit finnyás vagyok a könyves terén.

Ha pedig nem olvasok, akkor sorozatokat (jelenleg a Teen Wolfot) és filmeket nézek. Kedvenc színészeim Dylan O'Brien, Nick Jonas, Hugh Grant és Taylor Lautner. A történet írós blogíráson már én is gondolkoztam, csak nem jutottam vele sokra (bár van 2 történet ötletem). Nagyon szeretek rajzolni is, főleg simán grafittal. Általában portrékat és aprólékos, türelemmel járó rajzokat szoktam késziteni. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése