2015. augusztus 13., csütörtök

Filmkritika #2 - Hosszú utazás

       Sziasztok! Ma ezzel a filmkritikával érkeztem. Szeretném megköszönni, hogy írtátok, mert nagamtól biztos nem néztem volna meg!





" A film eseményei két szálon futnak. Az egyikben egy bimbózó kapcsolat kibontakozásának lehetünk szemtanúi egy fiatal egyetemista lány, Sophia Danko és a sármos cowboy, Luke Collins között, míg a másikban egy 91 éves férfi visszaemlékezéseiből ismerhetjük meg az ő életútját.
Két szerelem. Két szívbe markoló történet az örök reményről és mindarról, ami igazán fontos az életben."














Hű.
Ez nagyon gyönyörű volt.
De tényleg. Amikor megláttam a bortót, a filmes oldalon (nem ezt), azt gondoltam, hogy valami béna, unalmas hülyeség, de nem az.
Először is kezdjók Ira és Ruth történetével. Gyönyörű. Nem gondoltam volna, hogy eddig tart. Ira nem hazudott, mikor azt mondta, hogy "örökké".






Most pedig: Luke és Sophia. A jelenben játszódó történet. Nekem ez személy szerint jobban tetszett. És a vége volt az egyik legjobb rész. Na meg az elején a kalapos. Lehet, hogy átlagos, sablonos volt a történetük, de én imádtam. Az elején Luke nekem nem nagyon jött be, de a közepe felé már megkedveltem. Sophiát pedig azért is bírtam, mert ez a színész szerepel a The First Time-ban (Dylan miatt kedvenc film).





És amúgy a könyvet nem hiszem, hogy elolvasom, mert nem az én stílusom. Könyveknél nem szeretem a visszatekintést.

A film előzetese


   Szóval, ajánlom mindenkinek, aki szereti a nagyon szerelmes filmeket. Ma pedig még elvileg hozok kritikát 3 animációs filmről (barátnőim rávettek, hogy nézzem meg velük). Ha szeretnétek még filmkritikát, akkor azt írjátok meg e-mail-ben, csetben. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése