2015. október 7., szerda

Mi van veled Janett?

Sziasztok! Visszatértem erre az egy bejegyzésre ugyan is még mindig nincs nagyon időm gépelni és próbálom magamat egy kicsit össze szedni. De a témára térve mi volt velem szeptemberbe.
Történt sajnos egy technikai probléma Gyurival (így hívóm a gépemet XD) fogta magát és gondolta, hogy felbosszant, hogy nem fog műkszeni a klaviatúrám és az egerem most már természetesen másik van, mert pár gomb nem volt jó az egerem meg néha lassú volt. Suliból annyit, hogy még mindig szar tanuló vagyok, de... igyekszem. (Kettesre állsz fizikából asszony XD) Voltam töri versenyen és ma csináltunk egy power point bemutatott IV. Béla családjáról ami funfact, hogy nyolc lánya volt és két fia. Én kiakadnék, hogy, ha tíz gyerekem lenne. A bloggal kapcsolatban annyit, hogy kb. 2016-ban nyilvános lesz egy fanfiction blogom, amit nem mondok el, hogy milyen fajta, de szerintem túl jól ismertek, hogy kitaláljátok ez igazából a főszakmám csak régen volt de kitöröltem mert nem volt már ötletem. A design bloggal meg, hogy valamikor össze állítók egy októberi képcsomagot... ööö... lehet, de nem biztos, hogy csinálok egy cikket fogalmam sincs miről ne kérdezzétek. Csinálok még havi kedvenceket nem smink hanem könyv, film, sorozat stb. ez az ötlet Viktória csatornájáról jött. Ennyi lett volna mára találkozunk valamikor már akkor hiper aktív leszek új logóm is lesz majd. Addig is sziasztok! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése