2015. október 30., péntek

Helyzetjelentés - Kyra

                                               Sziasztok! 
Gondolom már észrevehettétek, hogy mostanában nem vagyok valami aktív. Igen, ez a suli miatt van, mert egyáltalán nincs időm filmezni, viszont olvasni még van egy kis időm. 2 hónap után végre sikerült kiolvasnom az Egri csillagokat (nem fogok róla írni kritikát), és most két könyvet kezdtem el. A Papírvárosokat és az Alaska nyomában-t. Lehet, hogy nem túl jó ötlet két John Green könyvet egyszerre olvasni, de hamár az egyiket elkezdtem, nem fogom letenni a másikat, habár egy kicsit keverem a két történetet, de majd valahogy megoldom. Szóval lényeg, hogy újra elkezdtem olvasni! Nos, nálunk itt ebben a suliban elég sokat kell tanulnunk, plusz itt nincs őszi szünet, szóval remélem megértetek, hiszen gondolom nektek is sokat kell tanulnotok, meg minden. Ennyit szerettem volna mondani, majd még jövök, miután elolvastam ezt a két könyvet!
                                                                                                 Ölel benneteket, Kyra N. 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése