2015. október 16., péntek

Bárcsak kritika -Kiwie-




IDE  kattintva elérhetitek e fanfaction blogot.
Hatalmas előítéletekkel álltam neki a történeteteknek ,idézem a reakcióm: "neeee csak 1D fanfactiont nee"!De amikor elolvastam rájöttem hogy egy igényes,kidolgozott blog.
TÖRTÉNET
Igazából a prológus az felkelti az érdeklődést,és nem  erőltetett,szerencsése NEM olyan megszokásos * az 1D beleszeret egy rajongóba és feleségül veszi* sztori kezdete.Realisztikus ami nálam pozitív dolog (bár később kiderül:tévedtem) 
10/9
Csak a 4. fejezetig olvastam el,és ezekről mondok véleményt,ha meg nem haragszotok.
A fogalmazás szép,gördülékeny,szépen leírjátok az érzelmeket,a történetvezetés piszok jó.A szereplők szimpatikusak,értelmesek,bár néha gyerekesek,ám ez minden korban előfordulhat.Egy lehetetlen feladattal kell/kellet megbirkóznotok:Egyedi történetet kerekíteni egy fanfactionból.Ez félig sikerült.
Mint már említettem ez egy 1D ff vagyis egy amolyan agyonhasznált blogfajta,amivel minden bokorban találkozhatunk.De ennek nagy része eredeti,ötletes,és kreatív.A többi igencsak hasonlít több ff bloghoz. 10/7
Összességében nem rossz blog,1D fanfactionhoz képest jó,bár az utolsó sorokkal jól lehúztam a WC-n.
 Design:
A fejléc szép,tartalmas többet nem is tudnék róla elmondani. 
Nagyon jó hogy minden Menüpontokba van rendezve,mindent megtalálhatunk,ezekhez a kis linkekre kattintva.DE nekem a menüpontok átcsúsznak a szövegbe,és már többször újraindítottam az oldalt,de még akkor is eltakarta a szöveg elejét.Nézzétek meg hogy ez tényleg így van-e,vagy csak képzelődök.
A háttér kellemes,kék színű,és ez külön tetszik,ugyanis sok blogon láttam már kiábrándító rózsaszín vattapamacsot.
Tetszik,hogy minden szövegdobozokba van szedve,leírod a fontos tudnivalókat,és ezentúl még ott van a Csevegő,amelyen keresztül tarthatjátok a kapcsolatot az olvasókkal.Bár erre a komment szekció is megfelel.
10/8
Én ezt a blogot  10/8-ra   értékelem!Gratulálok az én mércémen ez is rekord!
Mellékesen pár tanács:
-Ha legközelebb 1D ff-et írtok a találkozás ne legyen ilyen sablonos.
-A menüpontokat rakjátok a helyükre!

Ennyi lettem volna,ha pedig érdekel a blog írjátok be a Google-ba:
Bárcsak 1D fanfaction!Ugyanis linkelni most nem tudok.Sziasztok!






3 megjegyzés:

  1. Drága Kiwi! :)
    Köszönjük szépen, hogy elolvastad a blogunkat, és egy tartalmas kritikát írtál róla. A menüpontokkal nem tudom, hogy nálad mi lehet a gond, de nálunk például a helyén vannak, egyáltalán nem lógnak a szövegbe, de a designhoz egyikünk sem ért annyira, szóval elnézést.
    A találkozásra eddig még senkitől sem hallottuk, hogy sablonos lenne, de mindenképpen köszönjük a te észrevételedet is.
    További jó blogolást: Lyanna és Gin

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Igazából maga az "adokketjegyet" dolog sablonos..Örülök hogy hasznosnak bizonyult :D
    √Kiwie√

    VálaszTörlés