2015. szeptember 3., csütörtök

Még egy kis info

Sziasztok! Láttátok, hogy Nicolette rakott ki hasonló bejegyzést, de én is szeretnék egy ilyet. Nekem több ok van, hogy miért nem írók bejegyzést.
Elkezdtem egy bejegyzést amit még nem fejeztem be, mert nagyon hosszú. Idő kérdése, hogy mikor van időm képeket keresni és elhozni a Szeptemberi képcsomagot. Blogot is írók, ami még nem nyilvános és el is van tervezve milyen blogokat akarok írni (ha akartok ilyet írjátok meg lent és címmel lesz fülszöveggel meg amivel akarjátok még.) Táncra is fogok majd menni aminek meg volt a kurzusa meg a tábora és fantasztikus volt csak nem hoztam róla élménybeszámolót, mert nem tudok róla egy mondatott semmi írni. Szerintem ma vagy holnap megkapjátok a képcsomagokat.
Ölel,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése