2015. szeptember 6., vasárnap

Elkészült rendelések

Szép estét!
Igen, tudom, hogy mire ti esetleg látjátok ezt a bejegyzést már valószínűleg nem este lesz, de azért mégsem köszönhetek fél kilenckor pl: jó reggeltel. Na de most, hogy túl vagyunk a köszönésen, rátérhetnénk a tartalomra. Mostanában szorgoskodtam egy kicsit és elkészítettem néhány rendelést, amit most meg is mutatok nektek. Egyébként a kritikarendelések is készülnek! 




Fejlécek:

#1
első változat

a rendelő ezt a karaktert kérte
#2



a rendelő gifeset kért, azonban megcsináltam
jpeg-ben is,hátha jobban tetszik
#3.

#4.

#5.

#6.

#7.


Teljes design átalakítások:

#1.
Előtte

Utána
#2.
Előtte

Utána
#3.
Utána.
Előtte feleslegesnek találtam lefotózni,
elvégre az alap Simple sablon volt)
#4.
Utána.
(Előtte ismételten nem találtam
értelmét lefotózni. Alap simple sablon.)

#5.
Utolsóként pedig jöjjön a legfrissebb, amire egyúttal a legbüszkébb is vagyok, ugyanis ez teljes egészében saját kódolás, nem kellett segítséget kérnem, hanem teljesen egyedül sikerült elkészítenem. Hivatalosan kijelentem: elsajátítottam a sablonkészítés csínját-bínját. Persze még nem tökéletes, de azért ez is valami, nem? :)



Könyvborítók:

#1.

#2.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése