2015. szeptember 21., hétfő

Filmkritika #8 - A burok

                                        Sziasztok!
Lehet, hogy észrevettétek, hogy már elég régen hoztam könyvkritikát. Nos, ez azért van, mivel kötelezőt kell olvasnom, és még arra is alig van időm. Itt a suli, ami teljesen lefoglal egész napra, és mostanában még néha írok is, de csak így magamnak. Ezeknek hatására én a nap végére hullafáradt vagyok, szóval nem tudok olvasni, főleg nem Egrit. És még itt a blogverseny is, melynél szintén olvasni kell. Remélem megértetek, ez csak egy ideiglenes helyzet, de amint sikerül rendesen beosztanom az időmet, újra elkezdek olvasni (már tervezem is, hogy mit). Addig is hetente hozok filmkritikát, amit nyugodtan kérhettek! 
                                                                                        Ölel, Kyra N. 

 "A burok a szerelem és az áldozathozatal története a közeli jövőben, amikor az egész emberiség sorsa veszélybe kerül. A Földet békés idegenek, a Lelkek foglalják el. A Lelkek átveszik az irányítást a legtöbb ember elméje fölött, testüket azonban érintetlenül hagyják, és beleköltözve buroknak használják. A kevés emberi ellenálló egyikét, Melanie-t (Saoirse Ronan) elfogja a Hajtók egyike (Diane Kruger), akik az utolsó emberektől védik az új fajt. Kétségbeesett csata után Melanie testébe beleoperálnak egy Vándor nevű Lelket. Vándort figyelmeztetik, hogy a heves érzelmek, a szenvedély és az élénk emlékek miatt nem könnyű egy emberben élni, ám van valami, amire nem számított: teste korábbi lakója nem hajlandó átadni az elméje fölötti uralmat."










 Először is kezdjük azzal, hogy miért is néztem meg: 
1. A TV-ben folyton reklámozták, és nekem nagyon megtetszett a film előzetese.
2. Az egyik barátnőm épp most olvassa könyvben. 

Reméltem, hogy nem olyan lesz, mint az Alkonyat, (habár így visszagondolva régen nagyon imádtam, még el is olvastam a könyveket...) de sajnos talán az jobb volt. Valószínű, hogy könyvben ez sokkal érdekesebb, sokkal jobban át lehet élni, mert szerintem nem nagyon sikerült eltalálniuk ezt az egy testben két lélek cuccot.
Persze, nekem tetszik az ötlet, csak ez a tökéletes világ, tökéletes emberekkel egy kicsit bizarr még az ilyen típusú filmeknél is. Túl tökéletes. 
Érdekes film, megéri megnézni, a filmtrailert pedig kötelező! Nagyon jól megcsinálták. Vagy csak lehet, hogy azért gondolom ezt így, mert szeretem a Radioactiv című számot.



Ez a zene nagyon illik ehhez a filmhez, ezt nagyón jól eltalálták. 
De azért mégvalami: hogy bújhatnak be az idegenek 7 milliárd ember fejébe háború nélkül? 
Viszont a vége nagyon meglepett, nem gondoltam volna, hogy ez fog történni.
 10/7 
 Filmtrailer



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése