2015. szeptember 13., vasárnap

Filmkritika #7 - Charlie St. Cloud életes és halála

                           Sziasztok! Ezennel megérkeztem a 3.              
               kérésre készült  (5-öt saját akaratból késztettem)
                         filmkritikámmal! Remélem tetszeni fog, 
             és, hogy szabadidőtökben kedvet kaptok a filmezéshez! 
                                                     Ölel, Kyra N. 





  Charlie St. Cloud rutinos tengerész, anyja, Claire és öccse, Sam istenítik őt, ráadásul ösztöndíjat nyert, amelynek révén kitörhet álmos szülővárosából. Ám a fényes jövő egy csapásra szertefoszlik, amikor egy tragédiával elszállnak a fiú álmai. Miután gimnáziumi osztálytársa, Tess váratlanul hazatér, Charlie kemény döntésre kényszerül: tartja-e négy évvel korábban tett ígéretét, vagy pedig tovább lép az új szerelem felé. Miközben megleli magában a bátorságot, hogy örökre szakítson múltjával, rájön, hogy amit leginkább meg kell mentenie, az a saját lelke.








  Ó, te jó ég! 
Ez valami fantasztikus volt!
Pontosan 2-szer sírtam benne, ami nálam elég ritkaság, de hát, hamár mindenki sír a filmben, azt nem lehet csak úgy fapofával végignézni. Ugye? 
Egy elég érdekes témát dolgoz fel. Miért kapunk második esélyt az életre? Mi lesz azokkal, akik meghalnak? Mikor van itt az ideje, hogy elengedjük eltávozott szeretteinket? 
Miután megnéztem a filmtrailert, meg akartam nézni. 
Éreztem, hogy ez tetszeni fog. 




Volt pár zavaros dolog, de minden ilyen dologra választ kaptam. 
A film Zac Efron fanoknak természetesen kötelező (én személy szerint nem vagyok az, habár szeretem a filmjeit). 
Talán egyszer elolvashatom a könyvet is. Gondolom sokkal jobb, mint a film.
Egyébként a lerással (fülszöveggel) kapcsolatban.. én amikor elsőre elolvastam, az egyáltalán nem jutott el az agyamig, szóval az borzasztó. A film összeségében nekem 10/10, ajánlom mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése