2015. július 20., hétfő

Könyvkritika #1 - Kerstin Gier - A fiúk olyanok, mint a rágógumik

                                 Sziasztok! Meghoztam az első könyvkritikámat! Olvassátok szeretettel!



" Sissi tizenhárom éves, meglehetősen szemtelen, rettenetesen gyenge matekból – és őrülten szerelmes! De Konstantint, álmai hercegét, csak az idősebb, „tapasztalt” lányok érdeklik… Ez ugyancsak bosszantó, hiszen ami a csókolózást, vagy azt a híres-nevezetes „első alkalmat” illeti, Sissi egyszerűen nem rúghat labdába. Így hát eget-földet megmozgat, sőt, óvodáskori barátját, Jakobot is bevonja, hogy még idejében szert tegyen a legszükségesebb ismeretekre a témában…
Rendkívül szórakoztató, ragyogóan megírt szerelmes történet – pontosan olyan, amilyenek a mai lányok! "












Hát, nem is tudom..
Nem volt túl jó, a borító meg.. szörnyű.
A főszereplő szörnyen idegesítő, főleg, mert egykorú vagyok vele, és nem értem.. tisztára eltér tőlem.
Konstantin.. túl ronda a neve. És alig tudtunk meg róla valamit. Nekem nagyon unszimpatikus.
Huhh, Jakob a kedvenc szereplő. Én mindig is imádtam a fiúlegjobb barát szereplőket.
Ezekről a legjobb barátnő szereplőkről ne is beszéljünk... hát őket nem tudom hova tenni.
Alyssa egy.. egy... fú. Utáltam őt. Nincsenek rá szavak.. Beképzelt liba.
Medardot, vagy mi a nevét, nem tudtam hova tenni. Egyáltalán nem értettem őt se.
Szegény Simon.. Na, őt megkedveltem a végére.
Mivel nem olvastam el a fülszöveget, nem tudtam az elején, sőt még a végén se, hogy kivel fog összejönni Sissi, de szerintem kitalálhattam volna és jól döntött.

" Én sem tudom, miért nincs az embernek szüksége alvásra, ha osztálykiránduláson van, de ez már csak így van. "

" Ekkor már tudtam mi van velem. Az elgyengülő térd ugyanis majdnem minden könyvben, filmben vagy dalban szerepelt. És mindig ugyan azt jelentette.

Ugyanis épp most lettem szerelmes, életemben először. "


Szóval ez a könyv 5/3

      Ez lett volna az első könyvkritikám, remélem ti is elolvassátok ezt a könyvet, mert végülis nem olyan rossz, csak nekem nem éppen tetszett. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése