2016. március 31., csütörtök

Mit tegyünk ihlet hiány miatt? + Miért nem vagyok aktív

Sziasztok! Igen, nagy nehezen ötletem jutott, hogy rég nem írtam semmit erre a blogra és gondoltam itt az ideje. Ennek több oka is van egyrészt lusta vagyok *nevet* másrészt én is írok egy blogot, ami még mindig nem hivatalos de meg van már az időpontja. De kezdjük is el!


Zene: Vannak, olyan bloggerinák, akik nem igazán szeretnek zenét hallgatni miközben blogolok, de én szerettem, mert adja az inspirációt. Van is két zene amitől kaptam ihletett a bejegyzés végen beszúrom.

Érzések, pillanatok: Szerintem mindenki ezt hasznosítja a legtöbbször, mert, ha veled történik meg, olyan dolog amit le tudsz írni mert ott voltál tudod milyen az a pillanat pl.: egy nyaralás külföldön. Az érzéseket azért írtam még ide, mert én legalább is jöttem ma haza és ugye most jó idő van meleg van tavasz van stb. és az egyik házba van egy ilyen fehér virágú fa és hullottak le szirmok meg fújt a szél nekem egy esküvő jutott eszembe vagy egy randi. Tehát át tudod érezni a természetet is meleg volt, csiripeltek a madarak... de majd egyszer képzeljétek el.

Filmek, sorozatok: Mindenki nézz filmet és sorozatot ebből is kapunk néha ihletett. Most nem azt mondom copyzuk le az egész történetet, de nekem már videojáték alapján is jött ötletem tehát mindenre van valami ihlet adó cucc.

Vázlat: Ezt a módszert én jobban használom mint bármi mást. Nem jó azért mindig a gépen írni a történetünket elég csak egy papír meg toll és írni az ötletünket vázlatba amit gépen kiegészítünk, mert én is így vagyok van kb. 60 vázlatom és elfelejtem, hogy mit akartam oda még kiegészíteni.

Olvastam még olyanról, hogy valakinek illatok alapján jön. Ízek, főzés. Nekem még könyv olvasás közben is szokott néha. Ennyi lett volna valamikor még találkozunk egy következő bejegyzésben remélem. Sziasztok!

Zenék:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése