2016. január 22., péntek

Elvihető dolgok

Sziasztok! :)

Tudom, eléggé inaktív vagyok, de a háttérben én nagyon is dolgozom. Készítettem rengeteg fejlécet, amiket ha szeretnétek, vihettek, sőt, cserélni is tudom a címet, ha szükséges. Cserébe annyit kérnék, hogy nevet, blog url- t és azt, hogy vitted, írd meg kommentben. És ha szeretnél címet cserélni, az emailomra írj! :)
A lányok neveit ne kérdezzétek, a többségének nem tudom!














És néhány különleges kérésre:

mine-bellsbooth.blogspot.hu Bells Booth

Bobo Sz.

perfectharrystylesau.blogspot.com Sofiaa Evans

Petra Beifong

Ugyan még nincs kint :D riportashtonirwin.blogspot.com Bobo Sz.
Ennyi lettem volna. Szerintem még jelentkezem a közeljövőben, és hozok nektek egy-két dolgot. Ha nyomon akarjátok követni a fejléceimet, akkor a facebook oldalamon, vagy a devinatartomon lehetséges. :)
Ui: nem vállalok fejléc-, design-, és teljes design átalakításokat! Talán hamarosan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése